Breaking News
Home / حالات حاضرہ / خبریں / برطانیہ میں زندگی کی گہما گہمی کا آغاز
People queue outside the Niketown shop in London, Monday, June 15, 2020. After three months of being closed under coronavirus restrictions, shops selling fashion, toys and other non-essential goods are being allowed to reopen across England for the first time since the country went into lockdown in March.(AP Photo/Matt Dunham)

برطانیہ میں زندگی کی گہما گہمی کا آغاز

سوموار کے دن سے سلطنت برطانیہ میں دوکانیں، لائیبریریاں، ہیر ڈریسرز کی دوکانیں اور ریستوران کھول دیے گئے ہیں۔برطانیہ میں وباء کی روک تھام کی وجہ سے تمام بازار بند تھے اور شہری زندگی وباء کے خوف سے مفلوج ہو کے رہ گئی تھی۔ دوکانوں کے باہر شہریوں کی طویل لائینیں دیکھنے میں آئیں۔
پچھلے چند ماہ سے برطانیہ میں بڑی تعداد میں شہریوں کو ویکسین دی جا چکی ہے۔اس وقت تک مرکزی لندن میں زشیائے خوردو نوش کی دوکانوں پر ہی خریداداری ممکن ہے۔ یہاں روزمرہ کی ضرورت کی اشیاء خریدی جا سکتی ہیں۔
لندن کے ریستوران
لندن میں ریستورانوں کھولنے کے اعلان کے ساتھ ہی ریستورانوں کے باہر گاہکوں نے اپنی سیٹیں بک کروا لیں۔جبکہ اس کے ساتھ ساتھ مختلف کمپنیوں کو سختی سے وباء کی روک تھام کے قوانین پر عمل کرنے کی ہدایات بھی جاری کی گئی ہیں۔
اسکاٹ لینڈ ویلز اور شمالی آئر لینڈ میں بھی احتیاطی تدابیر کے ساتھ بازار کھولنے کے بارے میں غور کیا جا رہا ہے مگر اتنی جلدی نہیں۔
NTB/UFN

Check Also

اردگان نے پوپ فرانسس کو فون گھمادیا، اسرائیل کے حوالے سے سخت موقف، سزا کا مطالبہ کردیا

ترکی کے صدر رجب طیب اردگان نے کیتھولک عیسائیوں کے مذہبی پیشوا پوپ فرانسس کو ...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *



Enable Google Transliteration.(To type in English, press Ctrl+g)

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: