Warning: Undefined array key "geoplugin_countryName" in /customers/d/7/4/urdufalak.net/httpd.www/urdu/wp-content/plugins/stylo-core/stylo-core.php on line 96

سیاسی پناہ کے مرکز میں نو عمر پناہ گزینوں پر بغاوت کے الزام میں مقدمہ

پچھلے سال ماہ اگست میں اپ لینڈ کے ایک پناہ گزین کیمپ میں سترہ اور انیس سال کے سیاسی پناہ گزینوں نے ایک احتجاجی مظاہرہ کیا تھا۔
اس لازم کے مطابق ان تیرہ پنا ہگزینوں نے سیکورٹی پولیس کے اہلکاروں پر تشدد کیا یا اس میں معاونت کی۔جبکہ کچھ نے پولیس پر پتھر برسائے جبکہ ایک پناہ گزین نے پولیس اہلکار کے ہاتھوں پر ضربیں لگائیں اور اس پر تھوکا۔ان تمام پناہ گزینوں کو ماہ اپریل میں یوویک Gjovik کی عدالت میں پیش کیا جائے گا۔
جبکہ ایک پناہ گزین نے پولیس والوں کو چھڑی سے پیٹا اور ان کے ہیلمٹ پر ضربیں لگائیں اور ایک پولیس اہلکار کو سینے پر سے دھکا دیا۔
یہ واقعہ اپ لینڈ کے پناہ گزین کیمپ میں پیش آیا ۔یہ کیمپ کم عمر پناہ گزینوں کے لیے مخصوص ہے ۔یہاں پر احتجاجی مظاہرہ اس وقت شروع ہوا جب پولیس اہلکارایک ایسے شخص کو دوسرے کیمپ میں منتقل کرنا چاہتے تھے جو کہ کم عمر نہیں تھا۔بلکہ اسکی عمر انیس برس سے ذیادہ تھی۔اس بات پر وہاں کے پاہ گزینوں نے پولیس کے خلاف مظاہرہ کیا اور پولیس پر تشدد اور پتھراؤ کر کے پولیس کی گاڑی کا راستہ سنگ باری سے
روک دیا۔
NTB/UFN

اپنا تبصرہ بھیجیں