Warning: Undefined array key "geoplugin_countryName" in /customers/d/7/4/urdufalak.net/httpd.www/urdu/wp-content/plugins/stylo-core/stylo-core.php on line 96

سویڈش پبلک ہیلتھ کورونا رپورٹ‌

2
سٹاک ہوم ( رپورٹ عارف محمود کسانہ ) سویڈش پبلک ہیلتھ ایجنسی کے مطابق ، گزشتہ چوبیس گھنٹوں کے دوران ، ملک بھر سے مزید 21 افراد کے کورونا وائرس کے باعث مرنے کی اطلاع ملی ہے۔ یہ تمام افراد ایک دن میں فوت نہیں ہوئے بلکہ 23 جون کے بعد یہ اموات ہوئی ہیں۔ اب تک سویڈن میں کوویڈ 19 سے 5،593 افراد ہلاک ہوچکے ہیں۔ آج جمعرات بعد دوپہر پریس کانفرنس میں سویڈش پبلک ہیلتھ ایجنسی (Folkhälsomyndigheten) کے ڈائریکٹر جنرل یوہان کارلسن کا کہنا ہے کہ سویڈش کی صورتحال اب بھی سازگار نظر آرہی ہے۔ ان کا کہنا تھا کہ رپورٹ ہونے والے کیس کئی معاملوں میں کئی دن پرانے ہیں اور صورت حال بہتری کی طرف گامزن ہے۔ انہوں نے امریکہ ، برازیل، ہندوستان اور ان ممالک کا ذکر کیا جہاں لاک ڈاون تھا لیکن پچھلے ہفتے کے بعد سے ان ممالک میں بھی بہت سارے نئے پھر سے سامنے آئے ہیں۔ ہم نے اسپین میں نیا پھیلاؤ دیکھا ہے اور جبکہ بلقان کے خطہ میں انفیکشن پھیل گیا ہے جس کے بارے میں یہ نہیں کہا جاسکتا ہے کہ وہ قابو میں ہیں۔ اس طرح انہوں نے سویڈن کی لاک ڈاون نہ کرنے کی پالیسی کا دفاع کیا۔
انہوں نے اگرچہ صورتحال کو مستحکم قرار دیا گیا ہے ، لیکن کچھ ایسے علاقے ہیں جہاں انفیکشن کے پھیلاؤ کو محدود کرنے کے لئے کافی کام نہیں کیا جارہا ہے ، یوہان کارلسن کا کہنا تھا کہ بسوں اور ٹرینوں پر ہجوم کی اطلاعات کے بعد ، سویڈش پبلک ہیلتھ ایجنسی اب واضح ڈیٹا تیار کرنے کے لئے سویڈش ٹرانسپورٹ ایجنسی کے ساتھ مل کر کام کر رہی ہے- کچھ ایسے علاقے ہیں جو اب بھی پریشانی کا شکار ہیں۔ جب بات سفر کی ہوتی ہے تو ، ہم واضح ڈیٹا تیار کرنے کے لئے سویڈش ٹرانسپورٹ ایجنسی کے ساتھ کام کرتے ہیں۔ ہمیں یہ بھی سوچنا ہوگا کہ کیا ہمیں اپنے اپنے ضابطے کو صاف ستھری انداز میں اپ ڈیٹ کرنے کی ضرورت ہے یا نہیں۔
سویڈن کے نیشنل بورڈ آف ہیلتھ اینڈ ویلفیئر (Socialstyrelsen) نے یہ بھی اطلاع دی ہے کہ کورونا وائرس کے حوالے سے سویڈن میں اونچ نیچ ضرور ہے لیکن یہ درست سمت کی طرف گامزن ہے۔ اب ملک کی انتہائی نگہداشت کے یونٹوں میں صرف 73 افراد کی دیکھ بھال کی جارہی ہے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں