میر کا انتظام – تنوع ، شمولیت ، احترام اور پیش کش

ثقافتی مرکز
دورانیہ: 5 ٹی
عوامی · تمام فیس بک پر یا بند
مردوں کے بین الاقوامی دن کے سلسلے میں ، ہم آپ کو ایک کانفرنس میں مدعو کرتے ہیں۔ عباس غلام اور ٹونی عثمان کے ساتھ بات چیت ہوگی ، اور آپ کو اوسلو اور اسٹاوانجر میں مردوں کے مختلف گروہوں اور ان کے بارے میں کیا کام کر رہے ہیں اس کے بارے میں معلوم ہوگا۔
غلام عباس وہ شخص ہے جس کی پولیس نے ناروے کے سب سے خطرناک مرد اور بی گینگ کے سربراہ کی نشاندہی کی۔ وہ کئی سالوں سے آتشیں اسلحہ ، منشیات ، مہنگی کاروں کے ساتھ ایک خطرناک زندگی رہا اور بہترین ہوٹلوں میں رہا۔ وہ اس کے بارے میں بات کرنا چاہتا ہے کہ یہ کیا تھا کہ اس نے ختم کیا جیسے اس نے کیا اور اس کا اہم مقام کیا تھا۔ اس نے اپنی زندگی کا رخ موڑ لیا ہے اور اب وہ نوجوانوں کے ساتھ کام کر رہا ہے اور اس کے بارے میں اشارے فراہم کرے گا کہ باپ اپنے بچوں کے لئے کیا کرسکتا ہے۔
ٹونی عثمان اس ڈرامے کے ساتھ ایک سو فیصد ہیں ، جہاں نارویجین -پاکستانی دفاعی وکیل ، فلم کے مرکزی کردار فاروق گھومن ، شریک حیات ، باپ اور شوہر کی حیثیت سے اپنی شناخت تلاش کرنے کے لئے جدوجہد کر رہے ہیں۔ وہ خوش نہیں ہے اور مشہور شخصیات کے ماہر نفسیات Åsmund ہالڈورسن کی مدد سے ایک ایسی قوت کے ساتھ خوشی کا گہرا احساس تلاش کرنے کے لئے مدد کرتا ہے جو اسے لِکلینڈ میں داخل کرے گا۔ ٹونی عثمان کو عام طور پر مردوں کے نظریات پر غور کرنا چاہئے اور خاص طور پر اقلیتی مردوں کو اپنی شناخت کی وضاحت کرنے کے قابل ہونے سے بچنا چاہئے۔
مفت لنچ بھی شامل ہے۔
ایک دستخط شدہ کتاب “گاڈ فادر – بی گینگ کے بارے میں ، مجرمانہ انڈرورلڈ میں انضمام اور زندگی” خریدنا ممکن ہوگا۔
لنک کے ذریعے 15 نومبر تک رجسٹریشن:
https://forms.gle/6lprrrhwfb7kazbti8
سوالات اور مزید معلومات کے ل an ، ایک ای میل oslo@mirnett.org کو دوسرے افراد کو 410 44 749 پر بھیجیں۔
نشستوں کی محدود تعداد !!
اس کانفرنس کی تائید بوفدیر نے کی ہے اور اس کا اہتمام ریڈیو لاطینی امریکہ ، فورم اور کلچرہوسیٹ کے اشتراک سے کیا گیا ہے۔ کم نظر آتے ہیں

اپنا تبصرہ بھیجیں