Breaking News
Home / حالات حاضرہ / خبریں / ناروے پہلا ملک بن گیا جہاں 2020 میں الیکٹرک گاڑیوں کی فروخت کار تجارت میں 50 فیصد سے تجاوز کر گئی

ناروے پہلا ملک بن گیا جہاں 2020 میں الیکٹرک گاڑیوں کی فروخت کار تجارت میں 50 فیصد سے تجاوز کر گئی

Just a decade earlier, electric car sales accounted for just one percent of the market, the group said.

ایک خصوصی صنعت گروپ نے کہا ہے کہ ناروے دنیا کا پہلا ملک بن گیا جہاں 2020 میں الیکٹرک کاروں کی تمام نئی گاڑیوں کی رجسٹریشن میں 50 فیصد سے تجاوز ہوا۔

روڈ ٹریفک انفارمیشن کونسل (OFV) کے شائع کردہ اعدادوشمار سے پتہ چلا ہے کہ ناروے میں گذشتہ سال الیکٹرک گاڑیوں کا مارکیٹ شیئر 54.3 فیصد تھا۔ یہ بھی 2019 میں فروخت کے 42.4 فیصد شیئر میں اضافہ تھا۔

2020 میں نورڈک ملک میں سب سے زیادہ فروخت ہونے والے ماڈلز میں آڈی ای ٹرون ، ٹیسلا ماڈل 3 ، اور ووکس ویگن ID.3 جیسے مکمل طور پر برقی گاڑیاں تھیں۔

اے ایف پی کے مطابق ، ناروے کے الیکٹرک وہیکل ایسوسی ایشن نے کہا کہ ناروے پہلا ملک ہے جس نے مجموعی طور پر 50 فیصد دہلیز کو توڑا ہے۔

رپورٹ میں مزید کہا گیا کہ 2020 میں مجموعی طور پر 76،789 الیکٹرک گاڑیاں فروخت ہوئیں ، جبکہ اس کے مقابلے میں 12،162 ڈیزل (تمام نئی رجسٹریشنوں میں سے 9٪) اور 11،305 پیٹرول کاریں (8٪) تھیں۔ پلگ ان ہائبرڈز نے تقریبا market 20 فیصد مارکیٹ شیئر حاصل کیا۔

او ایف وی نے بتایا کہ دسمبر میں ، نئے ماڈل کی آمد کے بعد ناروے میں الیکٹرک کاروں کی فروخت نے بھی 66.7 فیصد ماہانہ ریکارڈ قائم کیا۔

دریں اثناء کوویڈ 19 وبائی امراض کے باوجود 2019 میں ملک میں کاروں کی فروخت میں صرف 0.7 فیصد کمی واقع ہوئی۔

ناروے مغربی یورپ میں ہائیڈرو کاربن کا سب سے بڑا پیداواری ملک ہے اور انتہائی فائدہ مند مالی پالیسی کی بدولت برقی نقل و حرکت میں بھی سرخیل ہوگیا ہے۔

بہت زیادہ ٹیکس عائد ڈیزل یا پٹرول کاروں کے برخلاف ، سبز رنگ کی گاڑیاں خاص طور پر تقریبا almost تمام ٹیکسوں سے مستثنیٰ ہیں ، جس کی وجہ سے وہ خریداری کے لئے مسابقتی بن جاتی ہیں۔

ناروے کی حکومت نے بھی سخت آلودگی کی حدیں لگا کر مینوفیکچررز کو بجلی کی طرف دھکیل دیا ہے اور کہا ہے کہ 2025 تک فروخت ہونے والی تمام نئی کاروں کو اخراج سے پاک ہونا چاہئے۔

 

Check Also

وہ آدمی جس نے اکیلے رہنے کے لیے پورا قصبہ خرید لیا، یہاں اس کا پہلا سال کیسا گزرا؟ آپ بھی جانئے

امریکہ میں ایک آدمی نے اپنے رہنے کے لیے ایک پورے کا پورا قصبہ خرید ...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *



Enable Google Transliteration.(To type in English, press Ctrl+g)

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: