Breaking News
Home / حالات حاضرہ / خبریں / ٹرومس ایئرپورٹ ناروے کے جنوبی حصوں سے آنے والے مسافروں کو کورونا ٹیسٹ پیش کرنا شروع کردیتا ہے

ٹرومس ایئرپورٹ ناروے کے جنوبی حصوں سے آنے والے مسافروں کو کورونا ٹیسٹ پیش کرنا شروع کردیتا ہے

پیر کے روز ، ٹرومس ایئرپورٹ نے ناروے کے علاقوں سے آنے والے مسافروں کو تیز انفیکشن دباؤ کے ساتھ کورونا ٹیسٹنگ کی پیش کش کی۔

اخبار نورڈلس لکھتا ہے ، ہوائی اڈے پر کورونا ٹیسٹنگ گھریلو مسافروں کے لئے ضروری نہیں ہے ، لیکن یہ کچھ پروازوں میں مسافروں کو پیش کی جائے گی۔

گذشتہ ہفتے ، ٹرومس بلدیہ نے ہوائی اڈے پر جانچ کی پیش کش کی تھی ، لیکن کچھ ہی افراد نے اس پیش کش کو استعمال کرنے کا فیصلہ کیا۔

“صرف 15٪ مسافر آزمائش کرنا چاہتے تھے۔ ہم امید کرتے ہیں کہ مزید افراد خود کو جانچنے کا انتخاب کریں گے۔ یہ مسافروں کے لئے پیش کش ہے۔ ہمارے پاس اختیارات نہیں ہیں کہ وہ لوگوں کو جانچنے پر مجبور کریں ، “بلدیہ میں وبائی امراض کے محکمہ کے سربراہ ، ہر ہلڈ کورسمو نے اخبار کو بتایا۔

یوکے کورونا وائرس کے مختلف ردوبدل کو روکنا
تغیرات کارونیوائرس کے پھیلاؤ کو روکنے کے ایک اقدام کے طور پر ، ٹرومس بلدیہ ان لوگوں کو ترومس کی آمد کے 24 گھنٹوں کے اندر اندر جانچنے کے لئے اعلی انفیکشن پریشر والے علاقوں سے آنے کی ترغیب دیتی ہے۔

سرکاری کمپنی ، ایونور کے مطابق ، جو ناروے کے بیشتر سول ہوائی اڈوں پر کام کرتی ہے ، اس ہفتے کے آخر میں قریب 1،100 مسافر ٹرومس گئے۔ ان میں 700 اور 800 کے درمیان اوسلو ایئر پورٹ گارڈرموین آئے تھے۔

 

Check Also

وہ آدمی جس نے اکیلے رہنے کے لیے پورا قصبہ خرید لیا، یہاں اس کا پہلا سال کیسا گزرا؟ آپ بھی جانئے

امریکہ میں ایک آدمی نے اپنے رہنے کے لیے ایک پورے کا پورا قصبہ خرید ...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *



Enable Google Transliteration.(To type in English, press Ctrl+g)

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: