Breaking News
Home / حالات حاضرہ / خبریں / نارویجن ڈیٹا پروٹیکشن اتھارٹی نے ڈی ڈی ایپ گرائنڈر کو جی ڈی پی آر کی خلاف ورزی پر 100 ملین کرونر جرمانے کی دھمکی دی ہے

نارویجن ڈیٹا پروٹیکشن اتھارٹی نے ڈی ڈی ایپ گرائنڈر کو جی ڈی پی آر کی خلاف ورزی پر 100 ملین کرونر جرمانے کی دھمکی دی ہے

نارویجن ڈیٹا پروٹیکشن اتھارٹی نے جی ڈی پی آر پرائیویسی ریگولیشن میں رضامندی کی شرائط کی خلاف ورزی کرنے پر ڈیٹنگ ایپ گرائنڈر کو 100 ملین ڈالر کی فیس جاری کرنے کا اعلان کیا ہے۔

ڈیٹا پروٹیکشن اتھارٹی کے ڈائریکٹر بیجرن ایرک تھون نے نوٹ کیا ، “ہمارا ابتدائی نتیجہ یہ ہے کہ گرائنڈر نے بغیر کسی قانونی بنیاد کے بہت ساری پارٹیوں کے صارفین کے بارے میں ذاتی معلومات کا انکشاف کیا ہے۔”

اتھارٹی کا خیال ہے کہ گرائنڈر کو اس ذاتی معلومات کو شیئر کرنے کے لئے رضامندی کی ضرورت ہے اور یہ کہ اطلاق کے ذریعہ جمع کی جانے والی رضامندی درست نہیں ہے۔

نارویجن ڈیٹا پروٹیکشن اتھارٹی کے مطابق ، ایپ مقام پر مبنی ہے اور اس کا استعمال بنیادی طور پر ہم جنس پرستوں اور ابیلنگی مردوں ، ٹرانسجینڈر افراد اور قطار والوں کے ذریعہ ہوتا ہے۔

اتھارٹی نے ایک پریس ریلیز میں لکھا ، “ہمیں یقین ہے کہ ایک گرائنڈر صارف ہونا حساس ذاتی معلومات کا ایک خاص قسم ہے جس کو محفوظ کیا جانا چاہئے کیونکہ اس شخص کے جنسی رجحان کے بارے میں کچھ کہتا ہے۔”

گرائنڈر: مکالمے کا منتظر
گرائنڈر کے پاس 15 فروری تک اپنے تاثرات پیش کرنے کی آخری تاریخ ہے۔

“ہم تصدیق کرسکتے ہیں کہ ہمیں یہ خط ناروے کے ڈیٹا پروٹیکشن اتھارٹی کی جانب سے موصول ہوا ہے۔ اس نوٹس کا جواب دینے کے لئے اب ہم اپنے قانونی مشیر ایوا جاربیک کے ساتھ قانونی فرم شجٹٹ کے ساتھ وقت گزاریں گے ، “ناروے میں گرائنڈر کے ترجمان فرسٹ ہاؤس میں بیجرن رچرڈ جوہنسن نے ایک پریس ریلیز میں کہا۔

انہوں نے کہا ہے کہ گرائنڈر نے اپنی رازداری کے طریقوں کو “یوروپی رازداری کے قواعد میں تبدیلی کی روشنی میں” بہتر بنایا ہے۔

“ہمیں حاصل کردہ نوٹس سے متعلق اچھے جوابات اور مزید معلومات کو یقینی بنانے کے لئے گرائنڈر ناروے کے ڈیٹا پروٹیکشن اتھارٹی کے ساتھ بات چیت کرنے کا منتظر ہے۔

 

Check Also

وہ آدمی جس نے اکیلے رہنے کے لیے پورا قصبہ خرید لیا، یہاں اس کا پہلا سال کیسا گزرا؟ آپ بھی جانئے

امریکہ میں ایک آدمی نے اپنے رہنے کے لیے ایک پورے کا پورا قصبہ خرید ...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *



Enable Google Transliteration.(To type in English, press Ctrl+g)

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: