Breaking News
Home / حالات حاضرہ / خبریں / آدھے سے زیادہ ناروے کے اساتذہ کرونا کی وجہ سے نئی نوکری تلاش کرنے پر غور کرچکے ہیں

آدھے سے زیادہ ناروے کے اساتذہ کرونا کی وجہ سے نئی نوکری تلاش کرنے پر غور کرچکے ہیں

Pupils teacher

ایک نئے سروے کے مطابق ، مجموعی طور پر 53 فیصد ناروے کے اساتذہ کرونا کی وبائی بیماری کے سبب اسکول سے باہر کام کے لئے درخواست دے چکے ہیں یا ان پر غور کر رہے ہیں۔

اخبار وی جی نے لکھا ہے کہ اس سروے میں جو ذمہ داری تجزیہ نے اُٹڈننگس فوربندٹ یونین کے لئے کیا ہے ، جواب دہندگان کی اکثریت نے جواب دیا کہ وہ وبائی امراض کے دوران زیادہ کام کرنے ، انفکشن کا خطرہ ، اور اضافی کام کے لئے معاوضہ ادا کرتے ہیں۔

پچھلے دو سالوں میں سروے شدہ 1،202 اساتذہ میں سے نصف سے زیادہ نے نوکری (11٪) کے لئے درخواست دی ہے یا اسکول سے باہر کی پوزیشنوں کے لئے ملازمت کی درخواست (42٪) جمع کروانے پر غور کر رہے ہیں۔
کل 85٪ نے بتایا کہ انہوں نے گذشتہ سال 12 مارچ کے درمیان اسکول بند ہونے اور 2020 کی گرمیوں کی تعطیلات کے بعد کے مہینوں میں معمول سے کہیں زیادہ (50٪) یا اس سے زیادہ (35٪) کام کیا ہے۔

زیادہ تر جواب دہندگان ، دس میں سے چھ ، نے بتایا کہ اسکول میں جسمانی انفیکشن کنٹرول کے مخصوص اقدامات اضافی کام کی وجہ ہیں۔
اس کے علاوہ ، پرائمری اور سیکنڈری اسکول میں 92٪ اساتذہ نے جواب دیا کہ انہیں اوورٹائم بالکل نہیں دیا گیا تھا۔

اپر سیکنڈری اسکول میں اساتذہ کے لئے ، یہ تعداد 96٪ تھی۔
وزیر تعلیم گوری میلبی (ویں) نے اخبار کو بتایا کہ یہ مستحکم نہیں ہے کہ اساتذہ کو ان کے غیر معمولی اضافی کام کے معاوضے ادا نہیں کیے جائیں۔

انہوں نے بتایا کہ تمام بلدیات اور کاؤنٹی میونسپلٹیوں کو واضح طور پر آگاہ کردیا گیا تھا کہ کورونا سے متعلق اسکول کی صورتحال مجموعی طور پر ڈیڑھ سال جاری رہے گی۔

میلبی نے اخبار کو بتایا ، متعدد اربوں کرونر جو بلدیات اور کاؤنٹی میونسپلٹیوں کے لئے مختص کیے گئے ہیں ، ان میں اوور ٹائم اور عارضی عملے کے علاوہ دیگر چیزوں پر بھی خرچ کیا جانا چاہئے۔

 

Check Also

وہ آدمی جس نے اکیلے رہنے کے لیے پورا قصبہ خرید لیا، یہاں اس کا پہلا سال کیسا گزرا؟ آپ بھی جانئے

امریکہ میں ایک آدمی نے اپنے رہنے کے لیے ایک پورے کا پورا قصبہ خرید ...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *



Enable Google Transliteration.(To type in English, press Ctrl+g)

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: