Home / حالات حاضرہ / خبریں / ٹیکنو نےاپنے نئے موبائل فون سے انقلاب برپا کر دیا ، گنیز ورلڈ ریکارڈ میں اپنا نام درج کروا لیا

ٹیکنو نےاپنے نئے موبائل فون سے انقلاب برپا کر دیا ، گنیز ورلڈ ریکارڈ میں اپنا نام درج کروا لیا

ٹیکنو نےاپنے نئے موبائل فون سے انقلاب برپا کر دیا ، گنیز ورلڈ ریکارڈ میں اپنا نام درج کروا لیا

ٹیکنو موبائل کے نئے موبائل فون Camon 15 نے دنیا کی سب سے بڑی فلپ بک متعارف کراکے ریکارڈ قائم کر لیا ۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان کے مشہور موبائل برانڈ ٹیکنو موبائل کے حال ہی میں لانچ ہونے والے Camon 15 سمارٹ فون نے ملکی اور بین الاقوامی سطح پر مقبولیت کے بعد ایک اور شاندار ریکارڈ اپنے نام کر لیا۔

نائجیریا میں ہونے والے لانچنگ تقریب میں ٹیکنوموبائل کی جانب س ے دنیا کی سب سے بڑی فلپ بک متعارف کرائی گئی اور Guinness World Record کا ٹائٹل اپنے نام کرنے کا اعلان کیا ، Camon 15 کے TAVIOS ٹیکنالوجی سے لیس جدید لینز سے لئی گئی،(2.2*2.2) کی وائڈ فلپ بک کی بھی نمائش کی۔

اپنی نوعیت کا یہ پہلاریکارڈ ہے جو کسی اسمارٹ فون کمپنی کے اپنے نام کیا ہے۔ یہ فلپ بک 64 پیجز پر مشتمل ہے اور ہر صفحہ (2.17*2.15) میٹر کا ہے۔ یہ فلپ بک مجموعی طور پر 5 sq میٹر پر محیط شاندار تصاو یر کا مجموعہ ہے۔ Camon 15 48 MP کا کوارڈ کیمرہ اور 32MP POP UP سیلفی کیمرہ سے مزین ہے۔ جن میں اے ائی بیوٹی، میکرو کیمرہ لینز ،گوگل لینز، اور نائٹ موڈ کیمرہ شامل ہے ۔ Camon 15 میں خاص 2 CM میکرو لینز نصب کیا گیا ہے۔ جو اس قیمت میں ایک حیرت انگیز فیچر ہے۔

ٹیکنو موبائل کے جنرل مینجر Creek Ma کا کہنا ہے کہ ٹیکنو بطور کمپنی ہمیشہ سے موبائل مارکیٹ میں نئے ٹرینڈ متعارف کرانے کے لئے کوشاں رہا ہے۔ اور ہم ترقی کی اس سفر کومذید کامیاب بنانے کے لئے پر امید ہیں۔

 

 

Check Also

تمام مسلمانوں‌کو عید کی خوشیاں‌مبارک

عید کے پر مسرت موقع پر اردو فلک ڈاٹ نیٹ کی ‌ٹیم کی جانب سے ...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Enable Google Transliteration.(To type in English, press Ctrl+g)

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: