Home / حالات حاضرہ / خبریں / ایٹمی ہتھیاروں سے بھری آبدوز اور نشے میں ڈوبے فوجی، ایک واقعہ جس نے دنیا کو پریشان کردیا

ایٹمی ہتھیاروں سے بھری آبدوز اور نشے میں ڈوبے فوجی، ایک واقعہ جس نے دنیا کو پریشان کردیا

ایٹمی ہتھیاروں سے بھری آبدوز اور نشے میں ڈوبے فوجی، ایک واقعہ جس نے دنیا کو پریشان کردیا

گزشتہ دنوں برطانوی بحری بیڑہ ایک امریکی فوجی بندرگاہ پر پہنچا جہاں برطانوی نیوی اہلکاروں کے منشیات کے لازمی ٹیسٹ کیے گئے تو ایسا ہولناک انکشاف ہوا کہ سن کر ہی اوسان خطا ہو جائیں۔ میل آن لائن کے مطابق اس برطانوی بحری بیڑے پر 16ایٹمی میزائل بھی موجود تھے اورایک ایٹمی آبدوز بھی اس بیڑے کے ساتھ تھی۔ ٹیسٹ کے نتائج میں معلوم ہوا کہ اس ایٹمی آبدوز پر موجود 3برطانوی بحریہ کے اہلکار راستے میں کوکین کا نشہ کرتے رہے تھے۔

رپورٹ کے مطابق یہ 15ہزار 900ٹن وزنی ایچ ایم ایس وینجنس نامی برطانوی بحری بیڑہ امریکی ریاست فلوریڈا کے ساحل پر واقع امریکی فوج کی بندرگاہ پر پہنچا تھا، جہاں تمام اہلکاروں کے پیشاب کے نمونے لے کر ٹیسٹ کیے گئے۔ اس بیڑے پر ایٹمی آبدوزبھی تھی جو انتہائی خفیہ آپریشنز میں استعمال کی جاتی ہے۔ جب ایچ ایم ایس ویجنس واپس سکاٹ لینڈ کی فوجی بندرگاہ پر پہنچا تو ان تینوں اہلکاروں کو بیڑے سے ہٹا دیا گیا اور انتہائی حساس مشن کے دوران منشیات استعمال کرنے کے الزام کے تحت ان کے خلاف محکمانہ کارروائی شروع کر دی گئی ہے۔واضح رہے کہ اس بحری بیڑے پر 16ٹریڈنٹ ایٹمی میزائل تھے جو ساڑھے 7ہزار میل کے فاصلے تک ہدف کو نشانہ بنا سکتے ہیں کروڑوں لوگ ان سے لقمہ اجل بن سکتے ہیں۔

Check Also

ورلڈکپ سے ملنے والے 30 لاکھ ڈالرز کیوی کھلاڑیوں میں کیسے تقسیم کئے جائیں گے؟ ایسی خبر آ گئی کہ ایک بھی میچ نہ کھیلنے والے ٹام بلنڈل بھی خوشی سے ناچ اٹھیں

نیوزی لینڈ کرکٹ بورڈ نے ورلڈکپ سکواڈ میں شامل اپنے کھلاڑیوں کو ایک ہی پیمانے ...

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Enable Google Transliteration.(To type in English, press Ctrl+g)

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: