Home / حالات حاضرہ / خبریں / سائنسدانوں نے سورج کی روشنی کم کرنے کی تیاری پکڑلی، سب سے حیران کن خبر آگئی

سائنسدانوں نے سورج کی روشنی کم کرنے کی تیاری پکڑلی، سب سے حیران کن خبر آگئی

سائنسدانوں نے سورج کی روشنی کم کرنے کی تیاری پکڑلی، سب سے حیران کن خبر آگئی

ارضی انجینئرنگ یا موسم میں من پسند تبدیلیوں کا متنازعہ موضوع طویل عرصے سے زیربحث ہے اور سائنسدان اس پر پیش رفت میں بھی لگے ہوئے ہیں۔ اب ان سائنسدانوں نے، جنہیں بل گیٹس فاﺅنڈیشن مالی معاونت فراہم کررہی ہے، سورج کی روشنی کم کرنے کی تیاری کر لی ہے۔ ارضی انجینئرنگ کے اس پہلے تجربے میں ہاورڈ یونیورسٹی سائنسدان کچھ ایسے عناصر کا آسمان میں چھڑکاﺅ کریں گے جس سے سورج کی روشنی اور حدت کم ہو جائے گی۔

اب تک یہ موضوع محض سازشی نظریات میں ہی پایا جاتا تھا لیکن انسانی تاریخ میں پہلی بار ہونے والے اس تجربے کے ساتھ یہ موضوع حقیقت کا روپ دھار لے گا۔ یہ تجربہ کرنے والی ٹیم کی سربراہی فرینک کیوتسک اور ڈیوڈ کیتھ کر رہے ہی، جنہوں نے اس تجربے کو ’سٹریٹسفیرک کنٹرولڈ پیٹربیشن ‘ (Stratospheric Controlled Peturbation)کا نام دیا گیا ہے، جس میں کیلشیم کاربونیٹ کے اجزاءزمین سے بہت زیادہ فاصلے پر بلندی میں فضاءمیں چھڑکے جائیں گے۔یہ اجزاءآتش فشاں پہاڑوں سے اٹھنے والی راکھ کی شکل کے ہوں گے جو سورج کی روشنی اور حدت کو روکیں گے اور وہ زمین پر کم پہنچ پائیں گی۔

Check Also

ورلڈکپ سے ملنے والے 30 لاکھ ڈالرز کیوی کھلاڑیوں میں کیسے تقسیم کئے جائیں گے؟ ایسی خبر آ گئی کہ ایک بھی میچ نہ کھیلنے والے ٹام بلنڈل بھی خوشی سے ناچ اٹھیں

نیوزی لینڈ کرکٹ بورڈ نے ورلڈکپ سکواڈ میں شامل اپنے کھلاڑیوں کو ایک ہی پیمانے ...

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Enable Google Transliteration.(To type in English, press Ctrl+g)

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: