Breaking News
Home / حالات حاضرہ / خبریں / دبئی جانے والے مسافروں کیلئے خوشخبری، ویزہ تو دور اب پاسپورٹ کی بھی ضرورت نہیں رہے گی کیونکہ ۔۔۔

دبئی جانے والے مسافروں کیلئے خوشخبری، ویزہ تو دور اب پاسپورٹ کی بھی ضرورت نہیں رہے گی کیونکہ ۔۔۔

دبئی جانے والے مسافروں کیلئے خوشخبری، ویزہ تو دور اب پاسپورٹ کی بھی ضرورت نہیں رہے گی کیونکہ ۔۔۔

) متحدہ عرب امارات نے ایوی ایشن انڈسٹری میں انقلاب برپا کردیا ہے کیونکہ اب جو مسافر دبئی ایئر پورٹ سے امارات ایئر لائن میں فرسٹ یا بزنس کلاس میں سفر کرے گا اس کو پاسپورٹ کی ضرورت نہیں رہے گی ۔

بدھ کے روز جنرل ڈائریکٹوریٹ آف ریزیڈنسی اینڈ فارنرز افیئرز (جی ڈی آر ایف اے) کی جانب سے دبئی ایئر پورٹ پر سمارٹ ٹنل کے پائلٹ پراجیکٹ کا آغاز کردیا گیا ہے جس کے ذریعے مسافروں کو صرف 15 سیکنڈز میں تصدیق کے مراحل سے گزارا جائے گا۔ اس ٹنل میں مسافروں کو بائیو میٹرک سسٹم سے گزرنا ہوگا جو چہرے کی شناخت کے ذریعے انہیں کلیئر کرے گی اور پاسپورٹ پر مہریں لگوانے اور امیگریشن کے دیگر مسائل سے جان چھوٹ جائے گی۔

جی ڈی آر ایف اے کا کہنا ہے کہ ابھی تک مسافروں کو پاسپورٹ کی زحمت سے آزادی دلانے والا یہ منصوبہ تجرباتی مراحل میں ہے ، اس کا آفیشل استعمال یو اے ای کے نائب صدر شیخ محمد بن راشد المکتوم کی اجازت کے بعد شروع کیا جائے گا۔ اس نئی ٹیکنالوجی کوٹنل کا حصہ بنانے سے پہلے بھی ٹیسٹ کیا گیا ہے۔

 

Check Also

چینی شوہر نے انشورنس کی رقم کیلئے اپنی موت کا ڈرامہ رچا دیا لیکن جب شوہر نامدار کی مرنے کی خبر اہلیہ کو ملی تو اس نے کیا کردیا؟ جان کرآپ کی آنکھیں بھی چھلک پڑیں گی

چین میں انشورنس کمپنی سے پیسے ہڑپنے کےلیے شوہر نے اپنی موت کا ڈرامہ رچایا ...

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Enable Google Transliteration.(To type in English, press Ctrl+g)

%d bloggers like this: