Breaking News
Home / حالات حاضرہ / خبریں / یورپ جانے کے خواہشمند 4 پاکستانی نوجوان یونان میں حادثے میں جاں بحق

یورپ جانے کے خواہشمند 4 پاکستانی نوجوان یونان میں حادثے میں جاں بحق

000

 

یورپ جانے کے خواہشمند چار پاکستانی نوجوان یونان کے شہر کوالا میں گاڑی کھائی میں گرنے سے جاں بحق ہوگئے۔ تفصیلات کے مطابق یورپ جانے والے 4 پاکستانی ایک کار حادثے میں جاں بحق ہوگئے ہیں۔

یونان کے شہر کوالا کے قریب پولیس نے ایک تیز رفتار ٹیکسی کو رکنے کا اشارہ کیا لیکن ڈرائیور نے رکنے کے بجائے تیز رفتاری سے گاڑی کو ایک چھوٹی سڑک پر موڑ دیا۔ پولیس نے گاڑی کا پیچھا کیا ، اس دوران فرار ہونے والا ڈرائیور تیز رفتار گاڑی کو قابو میں نہیں رکھ سکا اور کار گہری کھائی میں جاگری، حادثے کے نتیجے میں چار افر د جاں بحق جب کہ ڈرائیور سمیت 5 افراد زخمی ہوگئے۔حادثے میں جاں بحق ہونے والے 2 افراد کا تعلق منڈی بہاو¿الدین کے علاقے بادشاہ پور سے ہے جب کہ 2 نواجوانوں کی تاحال شناخت نہیں ہوسکی، نوجوانوں کو چند روز قبل چوٹ دھیراں کے ایجنٹ فیض احمد نے یورپ بھجوایا تھا۔
یونانی پولیس کا کہنا ہے کہ زخمی اور ہلاک ہونے والے افراد ترکی کی سرحد سے غیر قانونی طور پر یونان میں داخل ہوئے تھے، اور چاروں افراد کا تعلق پاکستان سے ہے جب کہ ڈرائیور بھی پاکستانی ہے۔واضح رہے کہ گزشتہ روز ترکی کے شہر استنبول سے 57 پاکستانی غیر قانونی تارکین وطن کو بازیاب کرایا گیا تھا جب کہ چند روز پہلے بلوچستان میں بھی دو مختلف واقعات میں یورپ جانے والے 20 غیر قانونی تارکین وطن جاں بحق ہوگئے تھے۔

Check Also

شادی پر خوبصورت نظر آنے کے لئے دلہن نے اپنے چہرے پر 6 لاکھ روپے لگادئیے، کیا فرق پڑا؟ دیکھ کر آپ کی بھی آنکھیں کھلی کی کھلی رہ جائیں گی

چھ لاکھ میں ہمارے ہاں لوگ اچھی بھلی شادی کر لیتے ہیں لیکن ان محترمہ ...

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Enable Google Transliteration.(To type in English, press Ctrl+g)

%d bloggers like this: