Home / حالات حاضرہ / خبریں / پناہ گزینوں کے لیے استقبالیہ مراکز میں مزید دس ہزاررہائشوں کی ضرورت

پناہ گزینوں کے لیے استقبالیہ مراکز میں مزید دس ہزاررہائشوں کی ضرورت

نارویجن محکمہء امیگریشن نے قومی سطح پر مزید استقبالیہ مراکز کی ضرورت کا اعلان کیا ہے ۔جو کہ مزید دس ہزار رہائشیں فراہم کر سکیں ۔یہ مراکز اس سال ماہ جون میں متوقع پناہ گزینوں کو رکھیں گے۔اس بات کا اعلان سوموار کے روز امیگریشن کی جانب سے کیا گیا۔ جبکہ ڈائریکٹریٹ کو اس وقت بھی مزید عارضی رہاشوں کی ضرورت ہے۔جہاں پہلے سے موجود پناہ گزینوں کو رکھا جا سکے۔
ہزاروں کی تعداد میں کھولے جانے والے ایمرجنسی استقبالیہ مراکز بند کر دیے جائیں گے اور یہاں کے پناہ گزینوں کو عام استقبالیہ سینٹروں میں رکھا جائے گا۔محکمہء امیگریشن کے ڈپٹی دائیرکٹر assistant deputy Per Engan-Skei نے کہا کہ اس وجہ سے ہمیں مزید دس ہزار سینٹروں کی ضرورت ہے۔جبکہ اس کے علاوہ انہیں ایسی فالتو رہائشوں کی بھی ضرورت ہے جو کہ ناروے آنے والے پناہ گزینوں کی تعداد میں غیر متوقع اضافے کی صورت میں استعمال کی جا سکیں۔
ڈپٹی ڈائیریکٹر پیر نے کہا کہ اس وقت ناروے میں پناہ گزینوں کی صورتحال بہت پیچیدہ ہے ۔اس لیے آنے والے وقت کے لیے کچھ نہیں کیا جا سکتا۔ہمیں چاہیے کہ ہم اس کام کے لیے ذیادہ سے ذیادہ تیاررہیں۔
دو ہزار سولہ میں ناروے میں تینتیس ہزار مزید پناہ گزینوں کی آمد متوقع ہے لیکن حکام نے ساٹھ ہزار کی تیاری کے لیے منصوبے بنائے ہوئے ہیں۔
NTB/UFN

Check Also

” منگول سپاہی زیادہ جوشیلا ہوگیا منگول سپاہی نے گردن پر تلوار رکھی جوآنکھ کے قریب۔۔۔”معروف ترک اداکار ترگت الپ نے کورولش عثمان سیریز کا حصہ نہ بننے کا اعلان کردیا

ترک ڈرامہ ” ارتغرل“ میں ” ترگت الپ“ کا کردار نبھانے والے اداکار جنگیز جوشتون ...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Enable Google Transliteration.(To type in English, press Ctrl+g)

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: