Home / حالات حاضرہ / خبریں / روس پناہ گزینوں کی واپسی پر آمادہ

روس پناہ گزینوں کی واپسی پر آمادہ

ناروے میں روسی جنرل کونسلر نے ناروے میں آنے والے غیر قانونی مہاجرین کو واپس لینے پر آمادگی ظاہر کر دی ہے۔روسی کونسلر نے کہا ہے کہ وہ یومیہ پچاس کیس نبٹائیں گے جو کہ ناروے آنے والے پناہ گزینوں کی تعداد کا نصف ہے۔شرکنس میں واقع روسی کونصل خانہ نے ناروے میں روس سے آنے والے غیر قانونی پناہ گزینوں کو واپس لینے کا حق تسلیم کیا ہے.
شرکنس کے نئے پناہ گزینوں کے استقبالیہ سینٹروں میں پولیس اور محکمہء امیگریشن غیر قانونی طور پر داخل ہونے والے روسیوں کو واپس بھیجنے والے یونٹس بنانے پر تیزی سے کام کر رہی ہے۔پولیس آفیسر Tor Espen Haga تھور ایسپن کا کہنا ہے کہ ہمیں روزانہ پچاس کیسز تیار کرنے ہیں ۔جبکہ بیس پولیس اہلکار ناروے آنے والے مہاجرین کی رجسٹریشن پر مامور ہیں۔امیگریشن چیف
Frode Forfang کا کہنا ہے کہ پچھلے ہفتے ایک ہزار ایک سو پناہ گزین استور اسکوگ کے راستے آئے جن میں سے چالیس فیصدلا پتہ ہیں۔
ارنا سولبرگ نے جمعہ کے روز پارلیمنٹ میں امیگریشن قوانین کی تبدیلی کی تجویز کا ب پیش کرنا ہے۔بل پاس ہونے کی صورت میں ارنا سولبرگ استور اسکوگ کے پناہ گزین کیمپ کا دورہ کریں گی۔
NTB/UFN

Check Also

ورلڈکپ سے ملنے والے 30 لاکھ ڈالرز کیوی کھلاڑیوں میں کیسے تقسیم کئے جائیں گے؟ ایسی خبر آ گئی کہ ایک بھی میچ نہ کھیلنے والے ٹام بلنڈل بھی خوشی سے ناچ اٹھیں

نیوزی لینڈ کرکٹ بورڈ نے ورلڈکپ سکواڈ میں شامل اپنے کھلاڑیوں کو ایک ہی پیمانے ...

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Enable Google Transliteration.(To type in English, press Ctrl+g)

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: