Warning: Undefined array key "geoplugin_countryName" in /customers/d/7/4/urdufalak.net/httpd.www/urdu/wp-content/plugins/stylo-core/stylo-core.php on line 96

میگنس کارلسن: ورلڈ کپ ٹائٹل میچ میں 2.3 ملین ڈالر کی شطرنج کی عالمی چیمپئن شپ جیت لی

ناروے کے گرینڈ ماسٹر میگنس کارلسن نے جمعے کے روز اس تھیوری کا تجربہ کیا جب اس نے اسٹائل میں شطرنج کی عالمی چیمپئن شپ جیت لی۔
دبئی میں ساؤنڈ پروف شیشے کے خانے میں دو ہفتوں کے دوران منعقد ہونے والی چیمپئن شپ، سالوں میں سب سے زیادہ واقعات سے بھری ہوئی تھی، جس نے ناظرین کے ریکارڈ توڑ دیے، اور چیمپئن شپ کی تاریخ میں سب سے طویل کھیل پیش کیا — سات گھنٹے اور 46 منٹ طویل میراتھن۔

وبائی مرض کے دوران شطرنج عروج پر ہے، بنیادی طور پر Netflix کی “The Queen’s Gambit” کی کامیابی اور Twitch پر شطرنج کی نشریات کے عروج کی بدولت ۔ اس وقت، شطرنج کے سیٹ بک چکے تھے اور مشہور شخصیات جیسے ریپر لاجک اور اداکار رین ولسن نے آن لائن ٹورنامنٹس میں اداکاری کی۔ پچھلے مہینے فیس بک کے میٹا پر دوبارہ برانڈ کرنے کے دوران ، مارک زکربرگ نے ہیپٹک دستانے کے ساتھ ورچوئل شطرنج کھیلی۔

کارلسن 2014 میں ایک ہی وقت میں کلاسک شطرنج، تیز شطرنج اور بجلی کی شطرنج میں پہلے راج کرنے والے عالمی چیمپئن تھے۔ 2019 میں اس نے اس کارنامے کی نقل کی، اور 2020 میں ہونے والی چیمپئن شپ کو وبائی امراض کی وجہ سے منسوخ کرنے کے بعد، اب اس کے پاس تمام مسلسل دو سال تک تین ٹائٹل۔

اپنا تبصرہ بھیجیں